BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE 5-cio LETNICH PRZEGLĄDÓW INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKACH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

Przeglądy 5-cio letnie instalacji elektrycznej

 

Znak sprawy 1/WM/2017                                                                                                                                                                                Biała Piska dnia 17.01.2017r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

„Wykonanie 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz usługowych, w których Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej sprawuje zarząd nieruchomości wspólnej”

 

1. Przedmiot zamówienia

 

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 , 12-230 Biała Piska, pełniący funkcję Zarządcy Nieruchomości zapraszają do złożenia oferty: na wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ustawy  Prawo budowlane, tj. 5- letnich przeglądów instalacji elektrycznej budynków mieszkalnych Wspólnot Mieszkaniowych w Białej Piskiej , Drygałach i Bemowie Piskim.

2. Zakres zamówienia:

Zamówienie obejmuje wykonanie 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej 
i odgromowej budynków Wspólnot Mieszkaniowych poprzez:

  • Oględziny instalacji elektrycznej i odgromowej.( Sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia przewodów, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń)

  • Badanie ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie.

  • Badanie rezystancji izolacji obwodów.

  • Badanie stanu instalacji odgromowej i uziomów.

  • Sprawdzenie poprawności działa wyłączników różnicowo prądowych.

Powyższy przegląd należy przeprowadzić w:

  • część wspólna budynku – klatki schodowe, piwnice, instalacja odgromowa, instalacja oświetleniowa.

  • w każdym lokalu mieszkalnym

  • w lokalach użytkowych – jeśli występują.

  1. Zakres zamówienia obejmuje budynki zawarte w poniższym zestawieniu.  

Lp

Adres Wspólnot Mieszkaniowych

BIAŁA PISKA

Liczba lokali

1

ul. Targowa 1 Biała Piska

24

2

ul. Krótka 1 Biała Piska

24

3

ul. Słowackiego 4 Biała Piska

4

4

ul. Słowackiego 6 Biała Piska

20

5

ul. Słowackiego 7 Biała Piska

11- 1 użytkowy

6

ul. Słowackiego 8 Biała Piska

20

7

ul. Dolna 2 Biała Piska

20

8

ul. Kajki 3 Biała Piska

4

9

ul. Kajki 5 Biała Piska

6

10

ul. Kajki 7 Biała Piska

19

11

ul. Kajki 9 Biała Piska

18

12

ul. Kajki 11 Biała Piska

18

13

ul. Kajki 13 Biała Piska

18

14

ul. Sienkiewicza 1 Biała Piska

3

15

ul. Sienkiewicza 3 Biała Piska

5

16

ul. Sienkiewicza 4 Biała Piska

4

17

ul. Sienkiewicza 5 Biała Piska

4

18

ul. Sienkiewicza 6 Biała Piska

7

19

ul. Sienkiewicza 8 Biała Piska

15

20

ul. Sienkiewicza 9 Biała Piska

4

21

ul. Sienkiewicza 11 Biała Piska

7

22

ul. Sienkiewicza 17 Biała Piska

4

23

ul. Sienkiewicza 21 A Biała Piska

9

24

ul. Konopnickiej 2 Biała Piska

5

25

ul. Konopnickiej 3 Biała Piska

14

26

ul. Konopnickiej 5 Biała Piska

5

27

ul. Konopnickiej 6 Biała Piska

4

28

ul. Mickiewicza 2 Biała Piska

6

29

ul. Mickiewicza 5 Biała Piska

5

30

ul. Mickiewicza 7 Biała Piska

8

31

ul. Mickiewicza 9 Biała Piska

3

32

ul. Mickiewicza 12 Biała Piska

5

33

ul. Mickiewicza 13 Biała Piska

3

34

ul. Mickiewicza 14 Biała Piska

7

35

ul. Mickiewicza 18 Biała Piska

10- 1 użytkowy

36

ul. Mickiewicza 21 Biała Piska

7

37

ul. Mickiewicza 23 Biała Piska

6+2 użyt.

38

ul. Kościuszki 2 Biała Piska

8

39

ul. Kościuszki 6 Biała Piska

4

40

ul. Kościuszki 7 Biała Piska

5

41

ul. Kościuszki 8 Biała Piska

6

42

ul. Kościuszki 21 Biała Piska

9

43

ul. Kościuszki 23 Biała Piska

4+1 użyt.

44

ul. Kościuszki 24 Biała Piska

4

45

ul. Piłsudskiego 2 Biała Piska

9

46

ul. Piłsudskiego 4 Biała Piska

9

47

ul. Moniuszki 1 Biała Piska

2

48

ul. Moniuszki 4 Biała Piska

8

49

ul. Moniuszki 5

3

50

ul. Moniuszki 10 Biała Piska

5

51

ul. Warszawska 4 Biała Piska

4

52

ul. Warszawska 4a Biała Piska

4

53

ul. Warszawska 6 Biała Piska

2

54

ul. Warszawska 12 Biała Piska

4

55

ul. Warszawska 14 Biała Piska

8

56

ul. Warszawska 16 Biała Piska

5

57

ul. Sikorskiego 10 Biała Piska

5

58

ul. Sikorskiego 17 A Biała Piska

3

 

59

ul. Żeromskiego 3 Biała Piska

3

 

 

 

 

DRYGAŁY

 

 

 

 

60

ul. Mickiewicza 1 Drygały

15

61

ul. Mickiewicza 4 Drygały

15

62

ul. Kościelna 4 Drygały

9

63

ul. Szkolna 1 Drygały

8

64

ul. Kościuszki 1 Drygały

8

65

ul. Kościuszki 12 DRYGAŁY

4

66

ul. Kościuszki 13 Drygały

5

67

ul. Kościuszki 16 Drygały

4

68

ul. Targowa 2 Drygały

4

69

ul. Targowa 6 Drygały

4

70

ul. Sienkiewicza 4 Drygały

3

71

ul. Sienkiewicza 6 Drygały

3

 

BEMOWO PISKIE

 

72

ul. Kętrzyńskiego 108 Bemowo Piskie

27

73

ul. Lipowa 94 Bemowo Piskie

17

74

ul. Lipowa 96 Bemowo Piskie

13

 

Z dokonanych przeglądów (instalacji elektrycznej i odgromowej) należy sporządzić protokoły z wykonanych pomiarów (w zakresie zgodnym z art. 62 ustawy Prawo budowlane).

- Zamówienie należy wykonać zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień wykonania przeglądów, w szczególności z:

  • Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),

  • Innych przepisów i norm mających zastosowanie w niniejszym przedmiocie zamówienia.

Protokół przeglądu instalacji elektrycznej w treści winien zawierać m.in.:

―     datę wykonania przeglądu, nr protokołu

―     oznaczenie obiektu objętego przeglądem (adres)

―     dane techniczne urządzeń użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie  spełnienia przez nie wymaganych przepisów prawa i norm

―     tabelaryczne zestawienie pomiarów z podziałem na poszczególne lokale, a w ramach lokali na poszczególne pomieszczenia (zestawienie punktów pomiarowych), wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej w lokalu

―     wynik pomiarów dla poszczególnych punktów w lokalach (pozytywny/negatywny)

―     tabelaryczne zestawienie poszczególnych pomiarów dla części wspólnych budynków (klatki schodowe, piwnice, strychy itp.) wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej, tablic itd.

―     tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji izolacji w obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny)

―     tabelaryczne zestawienie pomiarów wyłączników różnicowoprądowych wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny)

―     wykaz usterek i nieprawidłowości -określenie zaleceń pokontrolnych

―     informacja o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji

―     wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnego protokołu.

Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrolę. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu każdorazowo oryginał protokołu.

WYKONAWCA POWIADOMI LOKATORÓW W MIEJSCU WIDOCZNYM W BUDYNKU,    O PLANOWANYCH TERMINACH PRZEPROWADZENIA PRZEGLĄDÓW WRAZ Z PROŚBĄ  O UDOSTĘPNIENIE LOKALU DO KONTROLI.

 

- Termin wykonania usługi – od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2017r. (dzień zakończenia przeglądów i spisania protokołów z przeprowadzonych czynności kontrolnych)

- Płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana po wykonaniu całości zamówienia , dostarczenia kompletnych protokołów oraz wystawieniu i dostarczeniu Zamawiającemu faktur za wykonane czynności kontrolne - w ciągu 21 dni

- Szczegółowe dane do wystawienia faktur dla poszczególnych Wspólnot Mieszkaniowych zostaną dostarczone Wykonawcy wraz ze zleceniem na przeprowadzenie ww. przeglądów.

4. Informacje ogólne

  1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy 
    z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.

  3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.

  4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

5. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

  1. Wykonawcy powinni, mimo opisu przedmiotu zamówienia, dokonać wizji lokalnej w celu oceny i uwzględnienia w cenie wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględnienia wszystkich kosztów z tym związanych.

  2. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

    • Osoba(y) dokonująca przeglądu musi posiadać uprawnienia wymagane art. 62 ust. 5 ustawy Prawo Budowlane, których kserokopie potwierdzoną za zgodnością z oryginałem dołączy do niniejszej oferty (uprawnienia w zakresie wykonywania prac kontrolno-pomiarowych).

6. Sposób przygotowania oferty

  1. Oferta na wykonanie przeglądów powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie w sposób gwarantujący jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Koperta z napisem „Oferta na wykonanie 5- letnich przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej budynków Wspólnot Mieszkaniowych”

  2. Koperta główna powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz 
    z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.

  3. Oferta winna być złożona zgodnie z załączonym załącznikiem tj.:

  • Załącznik nr 1 – oferta na wykonanie 5- letnich przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych budynków Wspólnot Mieszkaniowych.

UWAGA! Załącznik nr 1 powinien zawierać ceny wykonania przeglądu dla każdego budynku oddzielnie.

4.Oferta/-y musi/szą być podpisana/-e przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

  2. Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.

  3. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.

  4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem 
    i złożeniem oferty.

7. Termin składania ofert: do 31.01.2017r., do godz. 1300

  1.  Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

9. Miejsce i sposób składania ofert:

  1. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska

  2. Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone.

  3. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

10. Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest:

 Wiesław Brzozowy , tel. 508197020 (w godz. 700-1500),

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 18 sty 2017 09:08
Data opublikowania: środa, 18 sty 2017 10:32
Opublikował(a): Wiesław Brzozowy
Zaakceptował(a): Jan Bąbka
Artykuł był czytany: 3113 razy