Zapytanie ofertowe na wymianę rynny dachowej na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej położonej w m. DRYGAŁY przy ul. Targowej 2
Znak sprawy 08/ZEC/WM/2018 Biała Piska, dnia 13.08.2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„ Wymiana rynny dachowej z blachy powlekanej , ul. Targowa 2, DRYGAŁY, 12-230 Biała Piska ”
(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego
w rozumieniu przepisów ustawy PZP)
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 ,12-230 Biała Piska działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej położonej przy ul. Targowa 2 Drygały, 12-230 Biała Piska zaprasza do złożenia ofert na „Wymianę rynny dachowej z blachy powlekanej – ul. Targowa 2 Drygały , 12-230 Biała Piska ”
-
Informacje ogólne
-
Zamawiający :
Wspólnota Mieszkaniowa ul. Targowa 2 Drygały
12-230 Biała Piska
NIP 849-14-79-914
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami :
-
Jan Bąbka
-
Wiesław Brzozowy
-
Niniejszym zamówienie będzie udzielane na podstawie decyzji Zarządu Wspólnoty w oparciu o cenę , referencje i udzieloną gwarancję .
II . Informacje szczegółowe:
-
Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest „ Wymiana rynny dachowej z blachy powlekanej , ul. Targowa 2, DRYGAŁY, 12-230 Biała Piska ”
-
Zakres i warunki robót objętych niniejszym zapytaniem :
-
Zakres robót obejmuje:
-
wymianę rynny dachowej z blachy powlekanej w kolorze brąz – mb 23,00 (strona frontowa)
-
wymiana łacenia dachu w pasie nadrynnowym w zakresie niezbędnym
-
miejscowe uzupełnienie deskowania dachu
-
montaż pasa nadrynnowego z blachy powlekanej
Szczegółowy opis robót przedstawiony jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz przedmiarze robót .
2.2. Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu
zamówienia.
2.4. Zamawiający wymaga posiadania odpowiedniego doświadczenia przy wykonaniu robót w
zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
2.5 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją
odpowiedzialność i ryzyko, wszystkie dodatkowe informacje , które mogą być
konieczne do przygotowanie oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania
zamówienia.
2.6 . Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenia zamówienia
jak również w jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami
Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2003r Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi
zmianami).
2.7 Podczas realizacji zadania budynek będzie czynny i użytkowany. Wszelkie prace
uciążliwe dla użytkowników należy na bieżąco uzgadniać z zamawiającym.
2.8 Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie szkody powstałe podczas prowadzenia
prac remontowych w tym za prawidłowe zabezpieczenie dachu w przypadku wystąpienia
opadów deszczu.
3. Termin wykonania zamówienia :
Zamawiający wymaga , aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2018r.
-
Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie powinni złożyć Wykonawcy składający ofertę w niniejszym postępowaniu:
a) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. (Załącznik nr 1 ).
b) Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 2).
c) Parafowany wzór umowy z załącznikiem .( Zał. nr 3)
5. Sposób przygotowania oferty.
-
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe
spowoduje jej odrzucenie. Ofertę oraz wszystkie wymagane załączniki należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem). Uprawnienie do podpisania oferty lub/i poświadczenia za zgodność z oryginałem powinno wynikać z treści dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli Wykonawca składa ofertę poprzez ustanowionego pełnomocnika, Zamawiający , pod rygorem odrzucenia oferty, wymaga załączenia do oferty stosownego pełnomocnictwa rodzajowego.
-
Oferta powinna zawierać:
a) Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 .
b) Oświadczenie Wykonawcy
c) Parafowany wzór umowy
3 Wszystkie wymagane od wykonawców dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia powinny przedstawiać aktualny stan faktyczny i prawny na dzień otwarcia ofert.
4. Wszystkie strony oferty muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy i kolejno ponumerowane.
5. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę/(y) podpisującą/(e) ofertę. Poprawki mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie poprawnego.
6. Wymagane w Zapytaniu ofertowym dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
7. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Wprowadzone zmiany do złożonej oferty należy umieścić w dodatkowej kopercie z napisem „ Wymiana rynny dachowej z blachy powlekanej , ul. Targowa 2, DRYGAŁY, 12-230 Biała Piska ”oraz dane wykonawcy (pełna nazwa firmy i adres).
8. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę wyłącznie w formie pisma wycofującego ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opatrzonej adnotacją :
„ Wymiana rynny dachowej z blachy powlekanej , ul. Targowa 2, DRYGAŁY, 12-230 Biała Piska ”
10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym mają zastosowanie .przepisy kodeksu cywilnego.
11.Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Opis sposobu obliczenia ceny oraz okresu gwarancji
Wykonawca w oparciu o opis przedmiotu zamówienia ustali cenę ryczałtową oferty. Podany w zapytaniu ofertowym przedmiar wykonawca wykorzystuje wyłącznie na własne ryzyko. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z wykonawców jest zobowiązany przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej oraz zweryfikować dane z przedmiaru ze stanem rzeczywistym i dokumentacją projektową.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia powykonawczego, z wyjątkiem wytrącenia kosztu robót zaniechanych i niewykonanych oraz rozliczenia robót dodatkowych potwierdzonych protokołem konieczności przez Inwestora
nych ich wartość zostanie określona w oparciu o złożony kosztorys ofertowy Wykonawcy
-
Cenę oferty należy podać w złotych polskich w formularzu „FORMULARZ OFERTOWY” (Załącznik Nr 1 ) – w kwocie brutto z wyodrębnieniem wartości podatku VAT. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
-
Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo do dwóch miejsc po przecinku i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
-
Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego jak również następujące koszty:-
-
koszty wszystkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik nr .3 )
-
koszty podłączenia do instalacji elektrycznej dla potrzeb budowy pokrywa Wykonawca
-
koszty zajęcia pasa drogowego
-
Cena oferty może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
-
Cena oferty nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).
-
Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w projekcie umowy (Załącznik nr 3 ).
7. Przyjmuje się , że prawidłowo podano cenę oferty bez względu na sposób jej obliczenia.
8. Jeżeli cena oferty podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.
9. Podana cena oferty powinna gwarantować pełną realizację zamówienia.
-
Ocena ofert .
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o podaną cenę , dołączone referencje, udzieloną gwarancję.
Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom niniejszego zapytania ofertowego.
-
Miejsce i termin złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska do dnia 20.08.2018r. do godz. 15.00
Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera, przesłana faksem, droga elektroniczną na adres zecbp@interia.pl lub przekazana osobiście
9. Zakończenie postępowania :
-
Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w oparciu o kryteria wskazane w zapytaniu ofertowym.
-
Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa z uwzględnieniem zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym i ofercie. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w przypadku zaistnienia trudnych do przewidzenia okoliczności faktycznych i prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, a mających takie znaczenie dla przedmiotu umowy, że potrzeba dokonanej zmiany umowy ma na celu wykonanie zadania, przy zachowaniu słusznego interesu Stron umowy. Wykonawca jest zobowiązany do zaakceptowania warunków umowy.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do :
a) dokonania czynności wstrzymujących postępowanie w każdym czasie i na każdym etapie ,
b) dokonania swobodnego wyboru Wykonawcy przy jednoczesnym zastosowaniu oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym.
Załączniki :
1/ Formularz ofertowy
2/ Oświadczenie Wykonawcy
3/ Wzór umowy
- ZAłączniki do zapytania ofertowego (pdf) 16 sie 2018 10:02 0,12 MB
- Umowa - wzór (pdf) 16 sie 2018 10:02 0,12 MB