BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

„Wykonanie instalacji odgromowej na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Adama Mickiewicza 7, 12-230 Biała Piska ”.

Instalacja odgromowa

 

Znak sprawy 05/ZEC/WM/2016                                                                                                        Biała Piska, dnia 30.05.2016r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Wykonanie instalacji odgromowej na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Adama Mickiewicza 7, 12-230 Biała Piska ”.

 

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy PZP)

 

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości wspólnej przy Pl. A. Mickiewicza 7, w Białej Piskiej zaprasza do złożenia ofert na wykonanie instalacji odgromowej budynku ww. Wspólnoty Mieszkaniowej:

  1. Informacje ogólne

     

  1. Zamawiający :

Wspólnota Mieszkaniowa Pl. A. Mickiewicza 7,

12-230 Biała Piska

NIP 849-14-80-320

 

Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami :

      • Jan Bąbka

      • Wiesław Brzozowy

 

  1. Niniejszym zamówienie będzie udzielane na podstawie decyzji Zarządu Wspólnoty w oparciu o cenę , referencje i udzieloną gwarancję .

 

II . Informacje szczegółowe:

 

  1. Przedmiot zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest : „Wykonanie instalacji odgromowej budynku wielorodzinnego

przy Pl. Adama Mickiewicza 7 w Białej Piskiej”

 

  1. Zakres i warunki robót objętych niniejszym zapytaniem :

    1. Zakres robót obejmuje :

  • Wykonanie instalacji odgromowej wg załączonego projektu z uwzględnieniem uziomu

punktowego

  • Wykonanie protokołu badania technicznego instalacji odgromowej

     

2.2. Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia.

2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu

zamówienia.

2.4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przedłożyć kosztorys ofertowy,

2.5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót i jakość zastosowanych

materiałów oraz za zgodność wykonanej pracy z dokumentacją projektową,

obowiązującymi normami oraz przepisami.

W trakcie wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów

dotyczących BHP. Od daty rozpoczęcia robót aż do dnia podpisania protokołu odbioru

końcowego Wykonawca odpowiada za wszystkie wbudowane materiały i urządzenia

 

używane do pracy. Materiały muszą posiadać wszystkie wymagane przepisami atesty

 

techniczne, świadectwa dopuszczenia, aprobaty techniczne i odpowiednie znaki towarowe

 

- krajowe „B” lub europejskie „CE”

 

2.6. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności

 

cywilnej w zakresie prowadzone działalności związanej z przedmiotem zamówienia na

 

kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł.

 

2.7. Zamawiający wymaga posiadania odpowiedniego doświadczenia przy wykonaniu robót w

zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

 

2.8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją

 

odpowiedzialność i ryzyko, wszystkie dodatkowe informacje , które mogą być

 

konieczne do przygotowanie oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania

 

zamówienia.

 

2.11. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenia zamówienia

 

jak również w jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami

 

Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o

 

zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2003r Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi

 

zmianami).

 

2.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia zgodnie z

 

obowiązującym prawem, w tym między innymi ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r o

 

ochronie przyrody (Dz.U. Z 2004 r Nr 92, poz.880 z późn. zm.)

 

2.13. Podczas realizacji zadania budynek będzie czynny i użytkowany. Wszelkie prace

 

uciążliwe dla użytkowników należy na bieżąco uzgadniać z zamawiającym.

 

2.14. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie szkody powstałe podczas prowadzenia

 

prac remontowych w tym za prawidłowe zabezpieczenie dachu w przypadku wystąpienia

 

opadów deszczu.

 

 

 

3. Termin wykonania zamówienia :

Zamawiający wymaga , aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 14.06.2016r.

 

 

 

  1. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie powinni złożyć Wykonawcy składający ofertę w niniejszym postępowaniu:

 

a) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. Wykonawca składa Formularz ofertowy na całe przedsięwzięcie budowlane. (Załącznik nr 1 ) (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie).

 

b) Parafowany wzór umowy

 

 

 

5. Wybrany Wykonawca zostanie wezwany do złożenia dodatkowych dokumentów :

 

a) Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2).

 

b) Kosztorysu ofertowego

c) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do

 

ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

 

upływem terminu składania ofert.

 

d) Kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia do wykonania zamówienia.

 

Niedostarczenia w terminie 7 dni od wezwania przez wybranego Wykonawcę , dokumentów określonych w pkt. 5 spowoduje odrzucenie złożonej przez niego oferty.

 

 

 

6. Sposób przygotowania oferty.

 

 

 

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez  Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe  spowoduje jej odrzucenie. Ofertę oraz wszystkie wymagane załączniki należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem). Uprawnienie do podpisania oferty lub/i poświadczenia za zgodność z oryginałem powinno wynikać z treści dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli Wykonawca składa ofertę poprzez ustanowionego pełnomocnika, Zamawiający , pod rygorem odrzucenia oferty, wymaga załączenia do oferty stosownego pełnomocnictwa rodzajowego.

     

    1. Oferta powinna zawierać:

     

    a) Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 .

    Wybrany Wykonawca zostanie wezwany do złożenia dokumentów wymaganych postanowieniami pkt. 5 :

     

    3. Wszystkie wymagane od wykonawców dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia powinny przedstawiać aktualny stan faktyczny i prawny na dzień otwarcia ofert.

    4.. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę/(y) podpisującą/(e) ofertę. Poprawki mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie poprawnego.

    5.. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę wyłącznie w formie pisma wycofującego ofertę przed upływem terminu składania ofert.

    6.. Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opatrzonej adnotacją :

     

    Wykonanie instalacji odgromowej budynku wielorodzinnego przy Pl. Adama Mickiewicza 7 w Białej Piskiej”

     

    8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym mają zastosowanie .przepisy kodeksu cywilnego.

     

     

     

    9.Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

     

     

     

    10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

     

     

     

    6.Opis sposobu obliczenia ceny oraz okresu gwarancji

     

    Wykonawca ustali cenę ryczałtową oferty. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z wykonawców jest zobowiązany przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej oraz zweryfikować dane ze stanem rzeczywistym i dokumentacją projektową.

     

     

     

    Zamawiający nie przewiduje rozliczenia powykonawczego.

     

     

    1. Cenę oferty należy podać w złotych polskich w formularzu „FORMULARZ OFERTOWY” (Załącznik Nr 1 ) – w kwocie brutto z wyodrębnieniem wartości podatku VAT. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

    2. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo do dwóch miejsc po przecinku i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

    3. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego jak również następujące koszty:-

     

    • koszty wszystkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją,

    • koszty podłączenia do instalacji elektrycznej dla potrzeb budowy .

    • koszty zajęcia pasa drogowego

       

     

    1. Cena oferty może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.

    2. Cena oferty nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).

    3.  Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach

      7. Przyjmuje się , że prawidłowo podano cenę oferty bez względu na sposób jej obliczenia.

      8. Jeżeli cena oferty podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.

      9. Podana cena oferty powinna gwarantować pełną realizację zamówienia.

       

      1. Ocena ofert .

      Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o podaną cenę , dołączone referencje, udzieloną gwarancję.

      Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom niniejszego zapytania ofertowego.

       

      1. Miejsce i termin złożenia oferty

      Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska do dnia 02.06.2016r. do godz. 14.00

       

      9. Zakończenie postępowania :

      1. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w oparciu o kryteria wskazane w pkt.7 zapytania ofertowego.

      2. Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa z uwzględnieniem zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym i ofercie. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w przypadku zaistnienia trudnych do przewidzenia okoliczności faktycznych i prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, a mających takie znaczenie dla przedmiotu umowy, że potrzeba dokonanej zmiany umowy ma na celu wykonanie zadania, przy zachowaniu słusznego interesu Stron umowy. Wykonawca jest zobowiązany do zaakceptowania warunków umowy.

      3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do :

        a) dokonania czynności wstrzymujących postępowanie w każdym czasie i na każdym etapie ,

      b) dokonania swobodnego wyboru Wykonawcy przy jednoczesnym zastosowaniu oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym.

      c) przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami

       

      Załączniki :

      1/ Formularz ofertowy

      2/ Oświadczenie Wykonawcy

      3/ Projekt instal odgromowej.

      4/ Wzór umowy

       

      .


     

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 30 maj 2016 10:42
Data opublikowania: poniedziałek, 30 maj 2016 11:08
Opublikował(a): Wiesław Brzozowy
Zaakceptował(a): Jan Bąbka
Artykuł był czytany: 1114 razy